lizensfitnessfight

Ett försök till perfektion, fitness, träning och mat.

Dag 1- summering

Publicerad 2012-04-01 20:47:58 i Allmänt,

Jag har/är väldigt hungrig eller kanske mera sugen på allt, men tror det beror på att jag inte får äta det och då vill jag äta det ännu mer :) när jag kom hem åt jag;
2 dl kesella lätt och jordgubbar.
Sen har jag kissat typ 15 ggr, kanske beror på att jag dricker vatten hela tiden, vilken jag är jätte dålig på annars.
Imorgon ska jag köpa mer sallad och gurka och göra tzatski sås, kan man äta nästan hur mycket som helst av, tror jag behöver lura mig själv lite. Ser det ut som mer "mat" blir jag mättare.
Här snackar vi rumpa, tror till och med den är större än Linas ankstjärt när den  var som störst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizen

Jag tror aldrig att man blir 100% nöjd med hur man ser ut. Men varför inte försöka, om inte annat mår man mycket bättre, med hälsosam mat och mycket träning kan man ju inte misslyckas. Jag ska under 60 dagar deffa, äta mindre än vad ja gör av med för att få en mer fast och vältränad kropp. #liveandloveyourlife

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela