lizensfitnessfight

Ett försök till perfektion, fitness, träning och mat.

Dag 11- Mätning efter 1/3 av FF

Publicerad 2012-04-11 09:56:52 i Allmänt,

Mätning 11/4 morgon

Pulsen har jag inte tagit, har ingen pulsklocka hemma men tänker att det är inte det viktigaste just nu, jag vet att jag har ganska bra kondition redan, det är inte ett av mina mål att förbättra just nu :) Annars är jag nöjd, vill ju se snabba resultat och det har jag ju fått. Gillar att mina biceps är lika stora fortfarande.. de växer ;)

Vikt; 64,3 (68,2)kg
Midja Navelhöjd; 82,5 (84) cm
ViloPuls; 55 slag/min
Sedan har jag lagt till själv:
Rumpa(där den är som bredast); 99,2 (100) cm
Höger lår, längst upp; 56 (58)cm mitt på(ca 10cm längre ner); 53 (54,5)cm
Vänster lår, längst upp; 56 (58)cm mitt på; 53 (54,5) cm
Höger biceps; 27 (27)cm)Vänster biceps; 27 (27)cm
Bröst; 92,5 (94)cm
image description

Om mina tuttar skulle gå ner in eller två storlekar gör det absolut inget, för om någon kan hitta en sportbh som man kan springa långt med utan att det ska guppa, skava, hoppa. Löser det oftast med två stycken bh:ar men hur snyggt är det.
Jag vill ha färgglada, rolig och fungerande design och bra material det finns inte i lite större storlek, det borde vara en bra affärside för det finns inte på marknaden nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizen

Jag tror aldrig att man blir 100% nöjd med hur man ser ut. Men varför inte försöka, om inte annat mår man mycket bättre, med hälsosam mat och mycket träning kan man ju inte misslyckas. Jag ska under 60 dagar deffa, äta mindre än vad ja gör av med för att få en mer fast och vältränad kropp. #liveandloveyourlife

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela