lizensfitnessfight

Ett försök till perfektion, fitness, träning och mat.

Dag 11- summering

Publicerad 2012-04-11 21:02:53 i Allmänt,

Jag har haft mycket energi på dagen men på kvällen blir jag trött, en bra fitness dag annars. Har sådan tränings värk i hela kroppen, känns som jag har blåmärken överallt, grejen är ju att jag inte kör med tunga vikter så borde inte få sådan träningsvärk. Undrar om de andra FF:arna också har så.
Känns som att det kan bli ett löppass imorgon istället, beror på vad det är för väder i morgon.

Ska nog äta lite kesella, valnötter och bär så ja kan vara vaken i nån mer timme nu.

Hittade en snygg vårjacka idag riktigt sugen på att köpa den, det får bli morgondagens uppgift:)

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2012-04-11 22:08:50

Vart finns den jackan? Så snygg!

Postat av: anna-stina

Publicerad 2012-04-11 23:39:17

asso du bare trenar och trenar..

Postat av: kajsa

Publicerad 2012-04-12 08:02:28

Jag har också ont i hela kroppen. haha! Underbar känsla. Det tyder iallafall på att det händer något :) Hur smakade tacokryddan du gjorde? Blev det ungefär samma smak som vanlig? Älskar tacos men vill inte köpa den färdiga :)

Bor du i jkpg?

Ha en fin dag :D

Postat av: Lizen

Publicerad 2012-04-12 12:47:20

Skönt att höra att det är någon mer, som har ont. Ja jag bor i Jönköping och jackan är från vila.



//Lizen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizen

Jag tror aldrig att man blir 100% nöjd med hur man ser ut. Men varför inte försöka, om inte annat mår man mycket bättre, med hälsosam mat och mycket träning kan man ju inte misslyckas. Jag ska under 60 dagar deffa, äta mindre än vad ja gör av med för att få en mer fast och vältränad kropp. #liveandloveyourlife

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela