lizensfitnessfight

Ett försök till perfektion, fitness, träning och mat.

Dag 13- Hallby dam på väg till boden!!

Publicerad 2012-04-13 17:32:23 i Allmänt,

Nu är vi på väg till boden, två nätter ska vi tillbringa på tåg. Har med en kylväska med helgens alla måltider :) kommer döda alla som sitter med sina godis och chips påsar ;)

Mellan mål, Kesella, blåbär och hallon.

Marcus kom till mig typ i två timmar innan jag åkte, han kunde inte vara borta från mig hela helgen. Det är svårt att motstå mig hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizen

Jag tror aldrig att man blir 100% nöjd med hur man ser ut. Men varför inte försöka, om inte annat mår man mycket bättre, med hälsosam mat och mycket träning kan man ju inte misslyckas. Jag ska under 60 dagar deffa, äta mindre än vad ja gör av med för att få en mer fast och vältränad kropp. #liveandloveyourlife

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela