lizensfitnessfight

Ett försök till perfektion, fitness, träning och mat.

Dag 14- summering

Publicerad 2012-04-15 08:59:16 i Allmänt,

Ingen perfekt fitness dag i dag heller, det är svårt när man tillbringar 2 nätter i rad på ett tåg. Det är sjukt jobbigt med alla som sitter med sina godis och chips påsar, vill strypa dem lite. När de här 30 dagarna är över ska jag fika och grilla korv och mmmm njuta av allt lite extra. :)
Missförstå mig rätt det är jätte kul verkligen, men det är jobbigt att hela tiden tänka på mat. Är man inte sugen ska man passa klockan för att inte missa att äta. Imorgon blir det nya tag får ta igen lite missad träning med ett löppass imorgon.

Vi såg riktiga renar från tåget, fria i naturen. As coolt, det blev panik i våra vagnar när alla tjejer tryckte sig mot fönstren för att få en glimt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizen

Jag tror aldrig att man blir 100% nöjd med hur man ser ut. Men varför inte försöka, om inte annat mår man mycket bättre, med hälsosam mat och mycket träning kan man ju inte misslyckas. Jag ska under 60 dagar deffa, äta mindre än vad ja gör av med för att få en mer fast och vältränad kropp. #liveandloveyourlife

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela