lizensfitnessfight

Ett försök till perfektion, fitness, träning och mat.

Dag 16-summering

Publicerad 2012-04-17 22:47:11 i Allmänt,

Ingen bra planering har jag haft idag, mat och träning har det vart si å så med. Handbolls träningen gick bra jallafall och på fredag bär det av till Boden igen för att spela den sista och avgörande matchen om platsen till Allsvenskan.

Gillar fortfarande att vara mörkhårig:)

Får tvätta nu så här ser min tvättkorg ut, såå tråkigt att tvätta, när jag blir rik ska jag lätt ha nån som gör det åt mig ;)

Kommentarer

Postat av: Inga

Publicerad 2012-04-18 09:01:30

Hade du dag 16 igår? Själv var jag inne på dag 17 ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizen

Jag tror aldrig att man blir 100% nöjd med hur man ser ut. Men varför inte försöka, om inte annat mår man mycket bättre, med hälsosam mat och mycket träning kan man ju inte misslyckas. Jag ska under 60 dagar deffa, äta mindre än vad ja gör av med för att få en mer fast och vältränad kropp. #liveandloveyourlife

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela