lizensfitnessfight

Ett försök till perfektion, fitness, träning och mat.

Dag27 - sitter i skolan

Publicerad 2012-04-27 12:22:05 i Allmänt,

Det var någon som åt upp min lunch låda igår så fick improvisera när jag packade lunchlådan i morse.

Ikväll ska ja och ngra kompisar från skolan gå på Spring inspiration, en modevisning och sen gå ut. Imellan är det tänkt att vi ska hem till mig, har inte riktigt bestämt mig än vad jag ska fixa till och äta. Det måste vara nyttigt får vill inte bli läskad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizen

Jag tror aldrig att man blir 100% nöjd med hur man ser ut. Men varför inte försöka, om inte annat mår man mycket bättre, med hälsosam mat och mycket träning kan man ju inte misslyckas. Jag ska under 60 dagar deffa, äta mindre än vad ja gör av med för att få en mer fast och vältränad kropp. #liveandloveyourlife

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela