lizensfitnessfight

Ett försök till perfektion, fitness, träning och mat.

Mina Mål Och Resultat Med FF

Publicerad 2012-04-29 13:48:17 i Allmänt,

Snart har de 30 kalorisnåla dagarna gått och jag har fått många frågor om vad mitt mål med Fitness Fighten är.
Mitt mål från början var att känna mig mer bekväm i min kropp och trivas med mig själv, det ville jag bli genom att bli mer deffad dvs mindre underhuds fett. Det som jag känner att jag uppnåt nu är att;
- Jag känner mig nöjd och tillfredsställd av att ha klarat av att hålla tränings schema och kost. DET GÅR OM MAN VILL!!
-Jag känner mig lättare i kroppen och löppningen känns enklare.
-Att äta var tredje timme rekomenderar jag alla, man blir inte lika låg och får inte samma sug som innan.
- Mer och mer deffinerade muskler
Jag känner mig snyggare och jag har fått ett bättre självförtroende, vilket var mitt mål!!
Jag kommer fortsätta med samma upplägg men att unna mig god saker vid speciella tillfällen, inte hets äta, utan att njuta av det goda som livet endå har att erbjuda. För om det är något jag verkligen lärt mig under den här perioden är det att allt handlar om MAT!! Att unna sig något behöver inte betyda att man ska stoppa det i munnen, att uppleva saker tycker jag kan vara mycket mer värt att lägga pengar på.
Jag och Farmor på Balen för snart ett år sedan, nästan 10kg har jag gått ner sen balen/ studenten.
Ska bli kul att åka hem och testa klänningen igen.
Jag hade det lilla extra som man inte vill ha.
(Jag och Lina nu framtida fitness stjärnor;)

Kommentarer

Postat av: Andrea

Publicerad 2012-04-29 15:41:08

grymt bra jobbat. Jag hade i stort sett samma mål som dig och känner att jag verkligen lyckats uppnå dem under den här månaden. Och det bästa är nog att man känner sig så glad och lätt i kroppen. Fantastiskt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizen

Jag tror aldrig att man blir 100% nöjd med hur man ser ut. Men varför inte försöka, om inte annat mår man mycket bättre, med hälsosam mat och mycket träning kan man ju inte misslyckas. Jag ska under 60 dagar deffa, äta mindre än vad ja gör av med för att få en mer fast och vältränad kropp. #liveandloveyourlife

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela