lizensfitnessfight

Ett försök till perfektion, fitness, träning och mat.

Tips!

Publicerad 2012-04-04 12:25:46 i Allmänt,

Jag trode aldrig jag skulle kunna äta "bara" ca 1500kcal om dagen när jag startade för 4 dagar sedan. Men äter man rätt mat, och var tredje timme är du mätt hela tiden och det känns som kroppen förbränner hela tiden.
Allt handlar om att planera och efter ett tag vet du hur mycket du ska ta av tex råris/bulgur för att det ska bli så många kcal som du ska få i dig.
Jag lurar mig själv genom att göra stora portioner med massor av sallad, då ser det ut som det är massor av mat fast det igentligen inte är så mycket som man kanske brukar äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizen

Jag tror aldrig att man blir 100% nöjd med hur man ser ut. Men varför inte försöka, om inte annat mår man mycket bättre, med hälsosam mat och mycket träning kan man ju inte misslyckas. Jag ska under 60 dagar deffa, äta mindre än vad ja gör av med för att få en mer fast och vältränad kropp. #liveandloveyourlife

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela