lizensfitnessfight

Ett försök till perfektion, fitness, träning och mat.

Lizens fitnessfight 2.0

Publicerad 2012-06-24 22:36:50 i Allmänt,

Ja var sjukt duktig i April, jag erkänner att jag inte varit lika duktig sedan dess, dags att "starta ett nytt liv" IGEN för säkert trehundraåttonde gången. Men jag tror så länge man försöker, har mål och är medveten om vad man behöver göra för att lyckas kan man inte misslyckas.
Vill man något tillräckligt mycket så blir det så!!
Så imorgon sätter jag upp nya mål jag vet redan var de är men vill att de ska formuleras rätt och låta bra!
Så alla är varmt välkommna tillbaka till Lizensfitnessfight 2 :)
Jag ska förhoppningsvis ha mycket mer bilder nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizen

Jag tror aldrig att man blir 100% nöjd med hur man ser ut. Men varför inte försöka, om inte annat mår man mycket bättre, med hälsosam mat och mycket träning kan man ju inte misslyckas. Jag ska under 60 dagar deffa, äta mindre än vad ja gör av med för att få en mer fast och vältränad kropp. #liveandloveyourlife

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela