lizensfitnessfight

Ett försök till perfektion, fitness, träning och mat.

Löpning

Publicerad 2012-06-26 22:51:36 i Allmänt,

Blev ett lång pass ute vet inte riktigt hur länge vi var ute men ca 1.5h timme då hans det med intervaller, som inte var så effektiva då jag har sådan tränings värk i mina ben. Och ett bra tempo kändes det som iallafall :)

Har varit fruktansvärd bekväm på sistone så det blir hård träning nu, klockan är ställd på 05.40 för en morgon jogg.

Det blir så när man blir för bekväm och lat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizen

Jag tror aldrig att man blir 100% nöjd med hur man ser ut. Men varför inte försöka, om inte annat mår man mycket bättre, med hälsosam mat och mycket träning kan man ju inte misslyckas. Jag ska under 60 dagar deffa, äta mindre än vad ja gör av med för att få en mer fast och vältränad kropp. #liveandloveyourlife

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela