lizensfitnessfight

Ett försök till perfektion, fitness, träning och mat.

45 min kavar till start!!

Publicerad 2012-03-31 23:16:15 i Allmänt,

Läste på Fitnessfightens FB-sida att det är ca 1000 anmälda så jag är inte ensam om att kämpa med mat och träning under april månad.
Jag har varit hamma hos mina föräldrar i två dagar och ätit precis allt, glass, tårta, fläskfile, bearnessås, socker flingor, goda mackor, natur godis. Känner mig lite spy färdig så här en timme innan start, så ska bli skönt att få lite rutin i mat ätandet.
Imorgon är det dags för andra kvalmatchen mot partille (förra blev vinst 19-18) vi har ett mål upp, men för oss finns inget annat än vinst
.
Imorgon blir det förhoppningsvis att fira igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizen

Jag tror aldrig att man blir 100% nöjd med hur man ser ut. Men varför inte försöka, om inte annat mår man mycket bättre, med hälsosam mat och mycket träning kan man ju inte misslyckas. Jag ska under 60 dagar deffa, äta mindre än vad ja gör av med för att få en mer fast och vältränad kropp. #liveandloveyourlife

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela