lizensfitnessfight

Ett försök till perfektion, fitness, träning och mat.

Anmält mig till fitnessfighten!!

Publicerad 2012-03-23 18:59:28 i Allmänt,

Jag har änmält mig till fitnessfighten på http://se.worldofshape.se/ och ser sjukt mycket fram emot att komma igång, jag är anmäld till april månad så jag startar 1 april.
Tävlings människa som jag är satsar jag allt för att vinna, men framför allt att uppnå resultat som jag känner mig nöjd med.
Att jag aldrig blir eller känner mig riktigt nöjd har både sina för- och nackdelar.
Men idag är jag riktigt nöjd över att inte klagat utan faktiskt tagit tag i mitt problem och fastställt  planen!!
snart sååå
Snart såå börjar det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizen

Jag tror aldrig att man blir 100% nöjd med hur man ser ut. Men varför inte försöka, om inte annat mår man mycket bättre, med hälsosam mat och mycket träning kan man ju inte misslyckas. Jag ska under 60 dagar deffa, äta mindre än vad ja gör av med för att få en mer fast och vältränad kropp. #liveandloveyourlife

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela