lizensfitnessfight

Ett försök till perfektion, fitness, träning och mat.

Komma i håg till nästa års Varv!!

Publicerad 2012-05-12 21:26:45 i Allmänt,

Tiden på Göteborgs varvet blev 1h 43min 49 SEK. Sjukt nöjd, målet var ju under 1h 50min.

Sprang med Alexander hela loppet vi drog varandra och utan honom hade det inte alls gått lika bra. Han var grym sprungit 3 varv runt munken och så tar den vita kenyanen mig i spurten, stor eloge till honom :)

Mina tider 69307 Lizen Johansson startade 16:02, 5km 0:25:12, 10km 0:49:58, 15km 1:14:13, mål 1:43:49, Tid per km: 04:56 /GöteborgsVarvet och EST

Det var hur gött som helst att springa fram till de Sista fem kilometerna som var hemska, i slutet blev alla gubbar och tanter så egoistiska också flyttade inte på sig så gick ta i med armbågarna i slutet orkade inte skrika så puttade bort dem.

Marcus som han gå i mål innan jag ens han börja sprang på 1.18 och nåt.

eftersom min extremt snälla pojkvän inte ens kunde ta en enda bild när jag sprang har jag ingen bild på mig själv :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizen

Jag tror aldrig att man blir 100% nöjd med hur man ser ut. Men varför inte försöka, om inte annat mår man mycket bättre, med hälsosam mat och mycket träning kan man ju inte misslyckas. Jag ska under 60 dagar deffa, äta mindre än vad ja gör av med för att få en mer fast och vältränad kropp. #liveandloveyourlife

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela