lizensfitnessfight

Ett försök till perfektion, fitness, träning och mat.

Måste hitta ett nya mål!

Publicerad 2012-05-11 10:30:18 i Allmänt,

Jag tycker det är svårt att skriva när jag inte har ett mål, så jag tar en paus med bloggandet och får se när jag hittat ny inspiration om vad jag ska skriva om.

I sommar kommer jag fokusera på träning som gör mig till en bättre handbolls spelare då jag vill vara med och kötta i Alsvenskan nästa år.

Jag kommer springa mycket för jag tycker det är kul att äta och konditions träning bränner bra med kcal.

Det här ska jag utveckla i sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizen

Jag tror aldrig att man blir 100% nöjd med hur man ser ut. Men varför inte försöka, om inte annat mår man mycket bättre, med hälsosam mat och mycket träning kan man ju inte misslyckas. Jag ska under 60 dagar deffa, äta mindre än vad ja gör av med för att få en mer fast och vältränad kropp. #liveandloveyourlife

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela