lizensfitnessfight

Ett försök till perfektion, fitness, träning och mat.

Nya mål!!

Publicerad 2012-05-06 09:18:54 i Allmänt,

Blir så inspirerad och glad när folk vill ha råd och hjälp hur jag gjort med min träning och kost. Ett tips;

Det svåraste är inte träningen, att gå ner i vikt/ bli mer deffad är att göra av med mer kcal en vad du stoppar i munnen. Håll er till kost schemat så får man resultat!! Men med mer muskler på kroppen har man en högre förbränning.


Jag måste ha nya mål med min träning och kost jag har svårt att motivera mig utan ett mål eller tävling.

Ska springa Göteborgs varvet nästa vecka 2,1 mil målet är under 1h 50 min sen blir det vårruset, men det är mest på skoj. Skulle vilja springa en maraton i sommar...

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3427329/images/2012/pic_201405445.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizen

Jag tror aldrig att man blir 100% nöjd med hur man ser ut. Men varför inte försöka, om inte annat mår man mycket bättre, med hälsosam mat och mycket träning kan man ju inte misslyckas. Jag ska under 60 dagar deffa, äta mindre än vad ja gör av med för att få en mer fast och vältränad kropp. #liveandloveyourlife

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela