lizensfitnessfight

Ett försök till perfektion, fitness, träning och mat.

Sugen på maraton!!

Publicerad 2012-05-30 18:51:18 i Allmänt,

Eftersom det fortfarande är ganska många som tittar här varje dag kan jag väll lika gärna skriva ngra rader :)

Är sjukt sugen på att köra ett maraton i slutet på juni, deffa ner mig i en månad för att springa 4,2mil och sen biffa upp mig till handbolls säsongen. Tänker ett liknande upplägg som med ff kanske få fuska en gång i veckan är ju trotsallt sommar :)

Ska tänka på det i helgen, vill fortfarande att mina magrutor ska se världen nån gång under ens livstid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizen

Jag tror aldrig att man blir 100% nöjd med hur man ser ut. Men varför inte försöka, om inte annat mår man mycket bättre, med hälsosam mat och mycket träning kan man ju inte misslyckas. Jag ska under 60 dagar deffa, äta mindre än vad ja gör av med för att få en mer fast och vältränad kropp. #liveandloveyourlife

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela