lizensfitnessfight

Ett försök till perfektion, fitness, träning och mat.

Utvärdering av sportbh

Publicerad 2012-05-02 21:59:02 i Allmänt,

Jag har alltid lite problem att hitta en bra sportbh som verkligen håller mina små clementiner på plats, köpte ju en ny för ett tag sedan och har använt den ett tag. Min utvärdering av "shock absorber"

Posetivt++
+Den håller verkligen brösten på plats, de skumpar jätte lite.
+Den är kors i ryggen, vilken jag föredrar då det inte blir lika tungt för ryggen.
+går att justera runt om och i ryggen.

Negativt--
- den sitter åt väldigt hårt vilket gör att den inte är skön att ha på gymmet, utan den är speciellt anpassat för just mycket löpning.
-väldigt dyr 650kr
-finns bara i svart jag vill ha färg!!

Kan vara värt att lägga ngra hundra på en bra bh för att inte förlora dem till tyngdlagen bara för att man gillar att röra på sig!!



Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2012-05-13 10:48:21

Har samma problem, men jag gör dubbla! Funkar skitbra, casall & newbody har jag. & då kan man ha massa färg ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizen

Jag tror aldrig att man blir 100% nöjd med hur man ser ut. Men varför inte försöka, om inte annat mår man mycket bättre, med hälsosam mat och mycket träning kan man ju inte misslyckas. Jag ska under 60 dagar deffa, äta mindre än vad ja gör av med för att få en mer fast och vältränad kropp. #liveandloveyourlife

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela