lizensfitnessfight

Ett försök till perfektion, fitness, träning och mat.

Dag 3

Publicerad 2012-09-21 13:21:38 i FF2.0,

Min perfekta ff-dag börjar med att min planering gick åt skogen, hade räknat med att hinna hem å äta innan lektionen började vid ett men nopp fick springa i på Hemköp och handla "lunch"

210 kcal i den här pyttelilla burken, men den var jätte god :) blev ett äpple!

Ska på bröllop imorgon och har haft panik angående klädsel,
Får man ha svart klänning, är den för tajt, är den för kort, ja ser ut som en köttkorv osv å osv...

Blev en svart till slut med en lite rolig kavaj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizen

Jag tror aldrig att man blir 100% nöjd med hur man ser ut. Men varför inte försöka, om inte annat mår man mycket bättre, med hälsosam mat och mycket träning kan man ju inte misslyckas. Jag ska under 60 dagar deffa, äta mindre än vad ja gör av med för att få en mer fast och vältränad kropp. #liveandloveyourlife

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela